Srpen 2015

Kšiltovka Lewis Hamilton

20. srpna 2015 v 10:49 | Barča |  F1 - Moje sbírka
Na výletě v Německu se mi opět rozrostla moje sbírka F1. Z muzea Mercedesu jsem si odvezla takový "menší" suvenýr - kšiltovku Lewise Hamiltona. Já už jsem si ji několikrát chtěla objednat přes internet, jenže by mě to vyšlo dráž s poštovným a navíc na obrázku se mi moc nelíbila. V obchodě v muzeu měli vyhrazený koutek pouze pro věci Mercedes AMG F1. Měli tam bílou a černou. Vyhrála černá, protože jsem usoudila, že je to praktičtější než bílá. Ještě jsem si chtěla vzít ručník, ale nakonec jsem odešla jen s kšiltovkou. :D

*Všechny suvenýry, které jsem si přivezla z mého výletu :))

BMW Welt a BMW Muzeum (Mnichov)

19. srpna 2015 v 18:03 | Barča |  Příroda, lidé atd...
V Mnichově jsem měla pár hodin času, než mi jel autobus zpátky do Prahy, tak jsem se vydala do muzea a světa BMW :)
V létě mají v muzeu dočasnou expozici - Mini Story, ve které je ukázaný vývoj série Mini.

Koncert Revolverheld + Benne/Ton Band Gerät (Stuttgart)

19. srpna 2015 v 17:25 | Barča |  Příroda, lidé atd...
Hlavní program mého výletu do Stuttgartu - naprosto bombastický koncert Revolverheld s pěknými předskokany - Benne a Ton Band Gerät.

Zážítek, který nejde popsat slovy. Myslím, že jediné slovo, které dokonale vystihne moje pocity, atmosféru a prostě všechno... NEZAPOMENUTELNÉ'! Nebudu lhát, v návalu všech emocí, že můžu být u toho, mu u posledních několika písní vyhrkly slzy štěstí. Mému rozpoložení taky přidaly písničky, které na konci hráli... :)

*Předsavuji vám "mini" předskokana Benneho :)

Muzeum Mercedes-Benz (Stuttgart)

19. srpna 2015 v 16:46 | Barča |  Příroda, lidé atd...
Má první zastávka po příjezdu do Stuttgartu byla jasná. Jakožto fanoušek Mercedesu jsem musela zajít do muzea Mercedes-Benz. :)

Ubytování a MHD Stuttgart/Mnichov

19. srpna 2015 v 15:51 | Barča |  Příroda, lidé atd...
Čekala jsem, že budu po Stuttgartu bloudit, ale musím pochválit jejich skvělé značení, jak U-Bahnu, tak S-Bahnu. Je to tam značené jak pro blbce, takže jsem to všechno našla hned a tudíž jsem všehno i stíhala. :)

*Není metro jako metro. Německý "U-Bahn" nejezdí jen v podzemí...;)

*Mineralbäder - má výstupní stanice směr ubytování hotel Lamm

Výlet do Německa aneb Darf ich bitten?

19. srpna 2015 v 13:40 | Barča |  Informace (blog, Barča..)
Čaute tvorové :) Po měsíci se zase ozývám. Omlouvám se za mou neaktivitu, ale lepší už to asi nebude. Jsem buďto v práci, nebo si užívám volna na chatě. Měli jsme přes léto pár nočních. Teď v srpnu jsme už přestavovali na zimní sezonu (konečně bude míň plavek :D). Příští týden bude další noční. Už se na ni těším, protože tam je vždycky sranda. :) I když tam je skvělá parta, tak si hledám novou práci, kde si vydělám víc. Předevčírem mě něco "osvítilo" a začala jsem si hledat au-pair pobyty v Německu, protože je naprosto božííí. ♥ (Mamka se diví po kom jsem, že se ve mně bere taková láska k Německu. To by mě taky zajímalo. :D) No, ale teď už k hlavnímu tématu tohoto článku - výlet do Německa.