Recenze - Rychle a zběsile 5 (2011)

25. června 2012 v 18:40 | Goldík |  Recenze (knihy, filmy...)
Před dvěma týdny jsme měli udělat na češtinu recenzi na libovolný film nebo knihu. Já jsem se rozmýšlela na co ji napíši. Nejdřív jsem ji chtěla udělat na Stmívání, pak na Maximální rychlost - Běh o život, ale o tom jsem vůbec nic nenašla, takže jsem si nakonec řekla, že recenze bude na Rychle a zběsile 5, které mělo v kinech premiéru minulý rok. Dostala jsem z toho za 2, byly tam nějaké chyby, ale opravila jsem jen ty, co jsem si pamatovala.
Mě slohovky, referáty a věci tohodle typu vůbec nejdou, takže to podle toho vypadá :-D.

Začátek a konec berte s rezervou, ten jsem si totiž vymyslela. Nechtěli se mi číst recenze na netu, takže tak. :-D

Rychle a zběsile 5 přitáhlo spoustu diváků do kin

Režisér Justin Lin, který režíroval i předchozí 2 díly, tj. "Rychlí a zběsilí" a "Tokijskou jízdu", opět přitáhl do kin spoustu diváků na další díl Rychle a zběsile 5. Již zmiňované díly byly také velice povedené. Na tento díl diváky nalákali tím, že to bude divoká jízda křížem krážem Riem a bude tam celá sestava Vin Dieselovy party.

Dominic Toretto (Vin Diesel) je převážen do jiné věznice, ale během cesty ho vysvobodí jeho přítel Brian O'Conner (Paul Walker) a jejich parta. Poté po nich vyhlásí v televizi pátrání a oni odletí do Ria. Tam mají velký plán, jak získat peníze a začít nový život. Chtějí ukradnout dva sejfy z policejní stanice, ale mají problém, protože proti nim stojí, kromě policie, která po nich pátrá, federální agent Luke Hobbs, který svou práci bere smrtelně vážně a vždy svůj úkol splní. Nejprve Dom s jeho partou ukradnou rychlá auta z jedoucího vlaku a pak už se rozjíždí jejich velkolepý plán…

U některých filmů je to díl od dílu méně zábavné, děj ztrácí šťávu, ale Rychle a zběsile 5, i přes to, že je to již pátý díl, tak se velmi vyvedl. Děj je opět jiný než v předchozích, není to nic ohraného. Film je napínavý a člověk, který má rád rychlá auta a pořádné akce plné napětí, tak se nenudí až do konce a klidně si ho pustí znovu. Dle mého se tento díl vyvedl lépe než předchozí "Rychlí a zběsilí", příběh měl spád a byl napínavý.

1 člověk ohodnotil tento článek.