Květen 2012

Garfield

31. května 2012 v 16:39 | Goldík |  Příroda, lidé atd...
Dnešek byl celkem fajn. Odpadla nám matika, takže jsme se dostala o hodinu dřív domu. Potom jsme měla doučování z angličtiny, jako každý čtvrtek :). Škola je liduprázdná, protože Ačko a Céčko jsou na cyklisťáku, čtvrtáci už odmaturovali a třeťáci jsou na praxích. Ale tenhle tejden byl docela fajnovej celej. Odpadlo nám spoustu hodin, takže jsme si přispali a nebo jsme ze školy vypadli dřív. Na cyklisťák bych se klidně ještě vrátila!!!! Aspoň že zejtra už je pátek a máme jenom 4 hodiny (825-1200)..ééj! :D Co víc si přát? :D

Tyhle dva fešáci jsou bráchovo. Dostal je na škole v přírodě. Ten druhej mi je docela podobnej! :D Ta pusa je nejlepší. To když udělam já, tak se všichni strašně tleměj :D.

Cyklistický kurz Poslův Mlýn (Doksy) - Bezděz, Mácháč, táborák

30. května 2012 v 20:09 | Goldík |  Příroda, lidé atd...
Pokračování fotek z cyklisťáku...

Tohle je poslední článek s fotkama pořízenými na cyklisťáku. Je to směs různých fotek. Jsou z úterního výletu na Bezděz, středečního výletu na Mácháč a taky z čtvrtečního večerního táboráku.

*Bezděz

Cyklistický kurz Poslův Mlýn (Doksy) - Hradčany a letiště

30. května 2012 v 19:09 | Goldík |  Příroda, lidé atd...
Pokračování fotek z cyklisťáku..

Ve čtvrtek, den před odjezdem, jsme ujeli nejvíce kilometrů a to 45, ale byla to celkem fajnová cesta, protože to bylo skoro pořád z kopce. A těch 45 kiláků jsme ujeli taky díky tomu, že jsme správně nezatočili a tím pádem jsme si trochu více zajeli :DD. Nejdřív jsme se podívali na staré vojenské letiště a poté jsme se stavili v infocentru v Hradčanech. Taky jsme se stavili na oběd v Dřevěnce. Byl výborný a ještě pár lidí (včetně mě) jsme si dali palačinku *mmm*.

Na letišti jsme se zasmáli. Přijeli jsme na ranvej a tam najednou nějaké auto.. Chlápek přijel ke mě a holkám a prej:"Tady se nesmí jezdit..". Potom popojel k učitelce (mezi tím jsme k ní taky dojeli) a on na ní spustil anglicky. My hned na něj: "Ale my jsme češi." a to jsme mu řekli asi 5x až pak mu došlo, že na nás může mluvit česky :D

Cyklistický kurz Poslův Mlýn (Doksy) - Valdštejnsko

30. května 2012 v 17:10 | Goldík |  Příroda, lidé atd...
Pokračování fotek z cyklisťáku..

V úterý jsme jeli na Valdštejnsko. Bylo to tam pěkné... No jo, příroda :)). Cesta tam byla docela v pohodě. Na Valdštejnsku jsme si dali přestávku na odpočinek a jídlo.

Bráchova večeře

29. května 2012 v 18:49 | Goldík |  Příroda, lidé atd...
Včera si brácha udělal k večeři vajíčkovou placku a ozdobil si ji kečupem. Udělal na ni ksichtík smajlíka :). A placka byla mooc dobrá.

Výhled na Ondřejov

28. května 2012 v 21:49 | Goldík |  Příroda, lidé atd...
O víkendu jsem udělala na chatě pár fotek, ale na většině je K., takže ty sem nedám. Dám sem jen jednu. Je tam výhled na Ondřejov (teda aspoň myslím :D). A ta zeleň...ááách!♥ Ta v Praze už moc není, bohužel. No co, tak aspoň na chatě :)).

*Ty mraky se mi líbí :DD

My favourite (Fast and furious) songs IV.

28. května 2012 v 18:59 | Goldík |  Má videa - ostatní
Udělala jsem další video s mýma oblíbenýma písničkama z Fast and Furious, které si teď každý víkend pouštíme s kámošem. Minulou sobotu jsme na to měli skvělý taneček...teda spíš on. Já se jen popadala za břicho a umírala smíchy :DD. Prostě chata! :D Tam je vždycky nehorázná prdéééél! :D Už aby zase byl víkend!!
Vím, video jako takové stojí za prd, ale co... :D

P.S.: Jde vám přehrát tohle video (je úplně to samé, ale zkoušela jsem to na YT. Napište do komentářů jestli to tam jde spustit. Díky :)
*Další videa zde

Cyklistický kurz Poslův Mlýn (Doksy) - Králův stolec

28. května 2012 v 16:19 | Goldík |  Příroda, lidé atd...
První den jsme se jeli ke Královu stolci, ze kterého bývavalo vidět celé Máchovo jezero, když tam ještě nebyl les. Teď už je přes stromy vidět jen malá tečka.

Cyklistický kurz Poslův Mlýn (Doksy) - ubytování

27. května 2012 v 9:09 | Goldík |  Příroda, lidé atd...
V pátek jsem se vrátila z cyklistáku, který byl skvělý! :-) Nafotila jsem přes 150 fotek, ale po promazání mi jich zbylo asi 80. Sem nedám všechny, protože asi by nebyli spolužáci nadšený, kdybych je vystavovala na netu :D.
První várka fotek je z ubytování. Bylo pěkné. Sice na dva pokoje byla jedna sprcha, ale nějak jsme se tam prostřídali pokaždé. Postele byly k mému překvapení pohodlné, takže jsem nebyla po nocích ani rozlámaná. Když jsme přijeli do areálu, tak jsme se zděsili, že budeme bydlet v těchle chatkách (na fotce to vypadá o 100% líp než ve skutečnosti :D), ale naštěstí ten areál byl velký, takže jsme zase vyjeli na cestu a vjeli jiným vjezdem a tam už chatky vypadali pěkně. Ale ten první šok byl příšerný :DD.

Zpět z cyklisťáku

25. května 2012 v 19:19 | Goldík |  Informace (blog, Barča..)
Zdravím vás po týdnu (Možná si říkáte proč po týdnu, když tu každý den byl jeden článek, ale ty byly přednastavené ;)). Dneska dopoledne jsem se vrátila z cyklistického kurzu. Byli jsme v Doksech (liberecký kraj) v rekreačním středisku Poslův Mlýn. Celý týden jsme si užili náááramě!!